(Kulisszatitok: ez a cikk körülbelül két hete készen áll arra, hogy feltöltsem a blogra. De, mint minden nagy horderejű döntés, ez is egy kis félelemmel tölti el a döntés meghozóját. Na, azért rettegésről szó sem volt, de vártunk egy kedvező pillanatot, ha úgy tetszik, egy égi jelet. Ma megkaptuk!)
Ha létezik rizikós termékcsoport, a vásárló oldaláról nézve, akkor a számítástechnikai termékek pont abba tartoznak.
Elég elnézni egy számot, vagy egy betűt, vagy egy formát, és máris kész a baj: utólag derül ki, hogy „Anyám, én nem ilyen lovat akartam!”
Ilyen esetekben a felelősség a vevőé, de a kereskedelem sok területén az eladók maximálisan toleránsak (Például: próbáltál már gyerek ruhát venni? Szinte mindig megengedik, hogy otthon felpróbálás után visszavidd, ha kiderül, hogy mégsem jó a csemetére.)
Fokozott a rossz választás esélye a számítástechnikában. Az is előfordulhat, hogy napokkal, hetekkel később derült ki, hogy „mellényúltál”.
Ha egy vevő fején, csak egy pillanatra is átsuhan a „mellényúlás” gondolata, akkor elég kicsire redukálódik a Boldog Vásárló állapot elérése.
Két lehetőség van, ha rosszul választasz:
„Ezt buktad!” (Ugye milyen rosszul hangzik? Pedig ez szokott a tipikus eset lenni... Ilyenkor a legboldogtalanabb a vásárló.) VAGY:
Abban az esetben, ha nálunk vásárolsz, akkor (most figyelj, és kapaszkodj!) 30 napig meggondolhatod magad! Vagyis 30 napig van időd rájönni, hogy jól döntöttél-e. Legyen szó akár komplett gépről, akár egy darab CD lemezről. A lényeg, hogy a felelősséget átvállaljuk Tőled! Ez nálunk a Boldog Vásárló Garancia. (Nézz csak fel a blog jelmondatára: Felesküdtünk a gyors számítógépekre és a BOLDOG felhasználókra! Na, kezd már körvonalazódni?)
Tadaaaaam!
És, hogy mi adta az apropót, hogy ezt éppen ma jelentem be?
Csupán csak az, hogy egy másik számítástechnikai boltban egy vevő véletlenül DDR2-es RAM-ot vett, de otthon rájött, hogy DDR1-est kellett volna. Még aznap visszavitte a boltba, ahol vette, de nem segítettek rajta. Nem cserélték be, nem adták vissza a pénzt, nem szereztek neki megfelelő memóriát.
Hozzánk fordult segítségért, és Laci örömmel segített neki.
Szeretném, ha tudnád, hogy nálunk nem fordulhat elő Veled, hogy egy rossz választás után cserben maradsz. Sőt, ha lehet, megelőzzük a rossz választás lehetőségét is, a megfelelő tájékoztatással.
Ha mégis probléma lépne fel a választással, akkor visszafizetjük a pénzed, 30 napon belül mert szeretnénk, ha Boldog Vásárló lennél!
Boldog vásárlást kívánunk a PC Kommandónál!
Rita és Laci
Ui.: A jogszabály csak három napot ír elő a termékek azonnali cseréjére, a pénz visszafizetését meg csak abban az esetben írja elő, ha hosszas vizsgálódás során, szakértők derítik ki, hogy valóban hibás a termék. A rossz választástól lényegében csak 3 napod van elállni, más boltok esetében de pénzt akkor sem kapsz vissza!.
Hát nem sokkal kellemesebb olyan helyen vásárolni, ahol ennyire odafigyelnek a vásárló elégedettségére?:)
Ui2.: Két feltétele van a Boldog Vásárló garancia érvényesítésének: a blokk/számla és az eredeti doboz (ha dobozos a termék) megléte. Mindig tedd el a blokkot és a dobozt, ha nálunk vásárolsz!
Ui3.: Hamarosan új szolgáltatást vezetünk be, és egyben bővül is a létszám. Nagyon izgalmas időszak előtt állunk, Neked szólok először, feltéve, ha fel vagy iratkozva a blogértesítőre... (Jobb oldalt fenn a blog leírásában megtalálod a linket!)