Linkblog

PC Kommandó a blog.hu-n

Szupergyors gépek, normál árakon

A számítástechnika rejtelmei:

A blogon részletes leírásokat találsz arról, hogy milyen számítástechnikai trükkök és módszerek tudják gazdagabbá, élvezetesebbé, örömtelibbé tenni a számítástechnikát.
Ár, minőség és funkcionalitási tanácsokat adunk ingyen.

Tekintsd át kínálatunkat is:

PC Kommandó kínálat

Tóth László telefonszáma: 06-209/816-934

Friss hozzászólások

Boldog Vásárló Garancia

Vidi Rita 2008.05.21. 12:12


(Kulisszatitok: ez a cikk körülbelül két hete készen áll arra, hogy feltöltsem a blogra. De, mint minden nagy horderejű döntés, ez is egy kis félelemmel tölti el a döntés meghozóját. Na, azért rettegésről szó sem volt, de vártunk egy kedvező pillanatot, ha úgy tetszik, egy égi jelet. Ma megkaptuk!)


Ha létezik rizikós termékcsoport, a vásárló oldaláról nézve, akkor a számítástechnikai termékek pont abba tartoznak.

Elég elnézni egy számot, vagy egy betűt, vagy egy formát, és máris kész a baj: utólag derül ki, hogy „Anyám, én nem ilyen lovat akartam!”


Ilyen esetekben a felelősség a vevőé, de a kereskedelem sok területén az eladók maximálisan toleránsak (Például: próbáltál már gyerek ruhát venni? Szinte mindig megengedik, hogy otthon felpróbálás után visszavidd, ha kiderül, hogy mégsem jó a csemetére.)


Fokozott a rossz választás esélye a számítástechnikában. Az is előfordulhat, hogy napokkal, hetekkel később derült ki, hogy „mellényúltál”.


Ha egy vevő fején, csak egy pillanatra is átsuhan a „mellényúlás” gondolata, akkor elég kicsire redukálódik a Boldog Vásárló állapot elérése.


Két lehetőség van, ha rosszul választasz:

  1. „Ezt buktad!” (Ugye milyen rosszul hangzik? Pedig ez szokott a tipikus eset lenni... Ilyenkor a legboldogtalanabb a vásárló.) VAGY:










  2. Abban az esetben, ha nálunk vásárolsz, akkor (most figyelj, és kapaszkodj!) 30 napig meggondolhatod magad! Vagyis 30 napig van időd rájönni, hogy jól döntöttél-e. Legyen szó akár komplett gépről, akár egy darab CD lemezről. A lényeg, hogy a felelősséget átvállaljuk Tőled! Ez nálunk a Boldog Vásárló Garancia. (Nézz csak fel a blog jelmondatára: Felesküdtünk a gyors számítógépekre és a BOLDOG felhasználókra! Na, kezd már körvonalazódni?)


Tadaaaaam!


És, hogy mi adta az apropót, hogy ezt éppen ma jelentem be?


Csupán csak az, hogy egy másik számítástechnikai boltban egy vevő véletlenül DDR2-es RAM-ot vett, de otthon rájött, hogy DDR1-est kellett volna. Még aznap visszavitte a boltba, ahol vette, de nem segítettek rajta. Nem cserélték be, nem adták vissza a pénzt, nem szereztek neki megfelelő memóriát.

Hozzánk fordult segítségért, és Laci örömmel segített neki.


Szeretném, ha tudnád, hogy nálunk nem fordulhat elő Veled, hogy egy rossz választás után cserben maradsz. Sőt, ha lehet, megelőzzük a rossz választás lehetőségét is, a megfelelő tájékoztatással.


Ha mégis probléma lépne fel a választással, akkor visszafizetjük a pénzed, 30 napon belül mert szeretnénk, ha Boldog Vásárló lennél!

Boldog vásárlást kívánunk a PC Kommandónál!
Rita és Laci


Ui.: A jogszabály csak három napot ír elő a termékek azonnali cseréjére, a pénz visszafizetését meg csak abban az esetben írja elő, ha hosszas vizsgálódás során, szakértők derítik ki, hogy valóban hibás a termék. A rossz választástól lényegében csak 3 napod van elállni, más boltok esetében de pénzt akkor sem kapsz vissza!.

Hát nem sokkal kellemesebb olyan helyen vásárolni, ahol ennyire odafigyelnek a vásárló elégedettségére?:)


Ui2.: Két feltétele van a Boldog Vásárló garancia érvényesítésének: a blokk/számla és az eredeti doboz (ha dobozos a termék) megléte. Mindig tedd el a blokkot és a dobozt, ha nálunk vásárolsz!


Ui3.: Hamarosan új szolgáltatást vezetünk be, és egyben bővül is a létszám. Nagyon izgalmas időszak előtt állunk, Neked szólok először, feltéve, ha fel vagy iratkozva a blogértesítőre... (Jobb oldalt fenn a blog leírásában megtalálod a linket!)



Címkék: garancia vásárló boldog pc kommandó

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://pckommando.blog.hu/api/trackback/id/tr88480317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Emil · http://aszfaltut.hu 2008.05.21. 21:50:30

Helló Rita!

Egy másik blogban kérted, hogy mondjuk el véleményünket a garanciádról, ezt tenném éppen:).

Nos, szerintem bevállalós a garanciád a szó szoros értelmében, ugyanis véleményem szerint pont a Te iparágadban 30 nap alatt nagyot eshet egy termék ára.

Nem tudom, milyen szűrésen mennek át a vevőid vásárlás előtt, azonban nagy kockázatot látok abban, hogy ma megveszi valaki a terméket, mondjuk egy játékőrült, aztán 29 nap múlva visszaviszi, mert a szomszédban olcsóbb lett. Sokkal olcsóbb.

Akkor mit teszel?

Tehát a szándékod nemesnek találom, és gratulálok, jó látni, hogy egyre többen vagyunk, akiknek számít a vásárlói elégedettség, azonban azt mondom vigyázz! Csak óvatosan...


Ui.: 12 colos laptopról olvaslak,1200x800 as felbontással, elég zúzós. Nagyon kicsik a betűk.

Vidi Rita · http://pckommando.blog.hu 2008.05.22. 07:36:55

Kedves Emil!

Köszönöm szépen a megtisztelő hozzászólásodat!:)

És köszönöm, hogy pont ezt a kérdést tetted fel!

A válaszom: az mindenképpen nyílvánvaló, hogy egy vevő milyen indíttatásból hoz vissza egy terméket, egy ilyen garancia kapcsán.

Ha valaki csere-bere piacnak képzeli a boltot, az gyorsan ki fog derülni, és hát kell-e mondanom, hogy az olyan vevő, az nagyon gyorsan más vevője lesz? ;)

Viszont a tisztességes emberek, akikben egy görcsöt okoz az, hogy "Jajj, nem merem megvenni, mert mi van, ha...", meg ilyen érzésük támad, hogy: "Jajj, mi van, ha nem is az kell, amit a gyerek mondott!" azokban ne okozzon görcsöt!

Legalább jöjjön be a boltba, bátran kérdezhet, és ha még mindig van egy kis esélye a rossz választásnak, akkor is vissza tudja hozni.

A harminc nap meg azért van, mert tudom milyen az, mikor veszek valamit, nem jó, és van három napom becserélni - most itt van nálam egy kis papucs a fiamnak, naná, hogy kicsi a lábára - de mi van, ha három napig már nem jutok vissza a boltba?

Szóval ilyenek miatt ne stresszeljen senki, amikor nálunk vásárol, mert szeretnénk, ha Boldog Vásárló lenne:)

Kartalon többségében tisztességes emberek laknak, úgyhogy nem félek, és természtesen odafigyelünk:) Ezt a lépést a szomszéd kisvárosban már lehet, hogy nem mertem volna megtenni, egy nagy városban meg egyenesen kizárt. Ott valami mást kell kitalálni.

Rita

Ui.: Most nézem a honlapodat: hát le a kalappal! Ilyen témában és ilyen szuper honlapot! Szerintem egyedülálló:)) Gratulálok!

Emil · http://aszfaltut.hu 2008.05.22. 23:32:02

Szia Rita!

Lényeg, hogy mérjed a garncia eredményeit és meglátod majd, hogy azt a célt szolgálja-e, amiért létrehoztad, hogy így mondjam :).
Remélem sok elégedett vevőnek fogod meglátni a csillogást a szemében, mert azért érdemes ilyen garanciákat a terméked mellé csomagolni.

Üdv,

Emil

Ui.:köszi az elismerést

Brhlik Tünde 2008.05.26. 14:24:53

Szóltak,hogy olvassam el amit a cseréről irtál.Megtettem.
Nem tudom milyen alapon vádolod a többi számitástechnikát azzal,hogy téves vásárlás alapján történt alkatrészt nem cserélik ki???????
Tapasztalat az,hogy ugy előnyt szerezni,hogy közben szidjuk a másikat nem célravezető és eddig még senkinek sem jött be.Találj ki mást amivel jobb,különb lehetsz és ne azzal akarj versenyezni,hogy közben alázod a másikat mert ezt ugy hivják "tiusztességtelen piavóci magatartás"!!!!És ezt le is irtad fehéren-feketén!!!!
Korrigálj!

Brhlik Tünde/Megaprint

Emil · http://aszfaltut.hu 2008.05.26. 21:29:38

Bevallom őszintén nem lep meg ahogyan Tünde reagál. Mindenki azt olvassa ki a leírtakból, amit, én egyáltalán nem éreztem azt, amiről Te írsz Tünde.

Úgy gondolom Rita teljesen jól kommunikálja az előnyét, inkább Neked javaslom, hogy MERJÉL TE IS ilyen garanciát adni.Egyáltalán NEM VÁDOL, csupán KOMMUNIKÁLja azt az exkluzív garanciát, amire vásárlói szert tesznek azzal, ha tőle vásárolnak.

Vagy Te olvastad valahol a Megaprint nevét?

ZoliTesó · http://www.fogaddel.hu 2008.07.21. 11:16:50

Kedves Tünde!

Szegeden élek, egy számtech cégnél dolgozom mint nyomtatóspecialista és hardveres, tehát van rálátásom a dolgokra.

Rita ezt írta "fehéren-feketén":

"...egy másik számítástechnikai boltban egy vevő véletlenül DDR2-es RAM-ot vett, de otthon rájött, hogy DDR1-est kellett volna. Még aznap visszavitte a boltba, ahol vette, de nem segítettek rajta. Nem cserélték be, nem adták vissza a pénzt, nem szereztek neki megfelelő memóriát."

Lehetett úgy a történet, ahogyan Rita leírta. Ferdíthetett az Ügyfél is, akár.

De! Rita egyrészt tisztességesen járt el, mert kártalanította a Vevőt, másrészt itt nyilvánosan nem fedte fel az "egy másik számítástechnikai boltban" c. objektumot.
Ez így teljesen korrekt.

Furcsa, hogy így ráharaptál a történetre...legalábbis nekem.

Akár szakemberként, akár magánvevőként már én is voltam olyan helyzetben, mint, amit Rita leírt.
A Cégek többségénél NEM veszik vissza a hibásan kiválasztott terméket. Esetleg levásárlást ajánlanak. A Multikról pedig ne is beszéljünk...

Ráböngésztem a honlapotokra...javaslom, keressetek egy hozzáértő honlapkészítőt. Én nem vagyok az. De szemem az van.

Üdv!
Zt

Prof50 2011.12.03. 00:24:38

@ZoliTesó:

Te egy low vagy ember!

Üdv!